10-04-10

Hej hej!

Seg dag idag, har inte gjort så mkt mer än att sitta och kolla på tv hos älsk medan han sov i några timmar. Skit skoj. Nu är jag hemma och har precis käkat. Älsk skulle fixa med sin bil och då ville jag inte sitta hemma hos honom och dryga. Men jag ska nog dit sen igen.

Igår va det jätte trevligt. Vi spela kubb, tjejerna mot killarna, och vi förlorade båda gångerna. Vi fick inte ens ner en ända sån grej haha. Sjukt dåliga :P Sen blev det middag vilket var väldigt gott. Sen satt vi mest och snacka hela kvällen. Spela ett spel där det också va killarna mot tjejerna men den gången vann vi faktiskt :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer, finns nog inget att säga. Kommer lite bilder från igår, blev inte så många tyvärr.

Pusspuss


Moi


Lillysan


Elsa och Bezze


Mat


Elsa och Mumme


Folk


Andy och älsk


Bezze fyllde år den 4:e så Lilly hade bakat en kladdkaka till henne. Det roligaste va att när Lilly kom in och sjöng Vi gratulerar så frågar Bezze "Vem är det som fyller år?" haha :P


Elin är på topp :)


Jag sa till Elin att hon skulle posa lite för Sandra ville att jag skulle ta mycket bilder och så hon Andy försökte se skit fulla ut :P

Kommentarer
Postat av: sandy

hihi tack för du/ni tänkte på mig :) <3

2010-04-10 @ 20:30:03
URL: http://sandralapadat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0