09-04-10

Hello!

Just nu sitter jag hemma hos älsk och gäspar och sträcker på mig. Mamma kommer och hämtar upp mig snart så ska vi iväg och handla mat till ikväll och jag måste in på systemet med. Ska nämligen på parmiddag hos Lilly ikväll. Känns lite konstigt att säga parmiddag så jag säger middag med vänner istället :P Ska blir riktigt skoj, vi blir en del folk faktiskt. Jag, Jocke, Lilly, Adam, Elin, Andy, Steffi, Mumme och ett par till sa Lilly. Vet dock inte vilka dom är. Men det blir säkert bra :D Jag och älsk ska grilla, trots det inte så roliga vädret. Men jag säger som Lilly sa: "Jag ska äta grillat...men jag tänker fan inte grilla!" Tyckte det lät mycket bra :)

Nej nu ska jag ta och tvätta av skallen och slänga på lite foundation. Får duscha och sånt när jag kommer hem istället :) Hoppas ni får en trevlig dag.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: sandy

Klànningen var skit sòt! Hoppas ni fòr en toppenkvall, hade velat joina fast att jag inte har ngn boy :)) haha. loooove

2010-04-09 @ 13:27:43
URL: http://sandralapadat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0