08-04-10

Hej hej!

Igår åkte jag och älsk in till stan och promenderade vid Gröningen. Va jätte fint väder men det blåste som fasiken. Sen blev det hem till älsk där jag diskade och plockade undan lite medans han träna. Verkar ha blivit lite av en rutin, han tränar-jag diskar. Tråkigt för mig kanske? :P

Idag har jag inte gjort så mycket än. Ska hoppa in i duschen snart och göra mig redo för att åka in till stan. Ska på möte på Xtravaganza, mitt år där är snart slut och nu ska vi bestämma hur vi ska göra. Tror nog inte jag tänker skriva in mig ett år till. Har redan all kunskap och det är för dyrt att betala 800 kr i månaden nu. Efter det ska eventuellt älsk hämta mig efter jobb och köra mig till skolan, vet inte om jag kommer att hinna annars. Ikväll vet jag inte vad som händer men det lär vi märka :)

Hoppas ni får en fin dag :)

Pusspuss




Jag och älsk. Vi ser lite udda ut, som vanligt då :P


Köpte en kaffe också, va skönt med något varmt i blåsten.


Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0