07-04-10

Hej!

Jätte fint väder idag, får dra med älsk ut på en promenad när han kommer hit :)
Har inte gjort speciellt mkt idag, tog bussen hem från älsk vid 12. Plugga i typ en kvart, sen satte jag igång en film :P

Köpte en ny foundation för några dagar sen Först när jag testa den tyckte jag att den va skit dålig och inte funka. Men nu när jag använt den några gånger så gillar jag faktiskt den. Den täcker över det värsta men man ser ändå väldigt naturlig ut. Den heter Dream creamy foundation från Maybelline. Nej nu har jag nog inte så mkt mer att säga. Hoppas ni får en bra dag i solen.

Pusspuss

Ps. Jonna jag köpte bhn på Lindex :)

Ingen tjusig bild på mig direkt, men skulle bara visa sminket. Jag ser inte sminkad ut men det kan jag bara tycka är positivt :) Ser mycket värre ut utan :P


Kommentarer
Postat av: koooona

good to know, du vet för oss storbystade kvinnor ;)

2010-04-08 @ 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0