06-04-10

Hola!

Igår va en väldigt lugn dag. Älsk kom hit och så titta vi på film och mös. Sen drog vi in till stan och köpte thaimat, jag tog stekta glasnudlar, räkor, krossade jordnötter och lime. Mycket gott. Sen stack åkte vi till Maxi och handla lite. Va tvungen att köpa några trosor för dom jag hade på mig va fan inte sköna. Stod länge och tittade på ett par gigantiska mormortrosor, tänkte att det hade ju varit skönt att ha och sova i. Men dessvärre tyckte inte älsk att det va någon bra idé, men jag hittade två par riktigt sköna men ändå snygga trosor så allt löste sig. Eller snygga och snygga, man skratta inte när man såg dom i alla fall :P

Sen åkte vi hem till älsk och gjorde mest ingenting, jag kolla på top model och han satt vid datorn. På top model va där en tjej som tog en av dom snyggaste bilderna dom någonsin haft på det programet. Blev helt kär. Hon hade dessutom skor på sig som hade en 20 cm hög klack, helt sjukt! Vi tog oss ett litet bad med, riktigt mysigt. Slocknade nog vid 1 tiden.

Idag har jag inte gjort så mkt mer än att plugga, har skrivit lite på min hemtenta i pyskologi. Jag ska fan lämna in den i tid denna gången! Senare ska jag och mor ut och gå och även sola, förhoppningsvis. Hoppas ni får en trevlig dag.

Pusspuss


Finns inget bättre än att ligga och titta in i dessa underbara ögon.


Bilden från Top model, så jävla vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0