01-04-10

Hej hej.

Första april idag, men jag har dock inte lurat någon. Har ni?
Det blev ingen solning igår, vi åkte till Familia och hälsa på Lilly och käka istället. Fast det blev lite stressigt för älsk skulle träna och det hade vi glömt. Hände inte så mkt mer efter det, diska hemma hos älsk medan han va borta. Fy fan med skit där va, diska nog i över en halvtimme. Nasty ass shit! :P

Idag har jag varit på Familia igen och fikat med Ela, Lilly och Sandrii. Vi prata lite om resan men det gled mer in på andra ämnen. Senare ikväll ska jag och älsk hem till Sandra och spela spel med henne, Johan, Lilly och Adam :)

Ända sen jag kom hem så har jag mått illa som fan, är säkert gravid :P Hoppas ni får en trevlig dag.

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0