.

Hej hej.

Nu har jag tid att sätta mig i lugn och ro och skriva lite.

Började skolan halv 1, hade nationella i engelska, gick nog rätt bra får jag hoppas. Sedan blev det psykologi där vi snacka om depressioner, ångest, neuroser och lite sånt smått och gott. Sen bar det av mot Härliga hem och Pang (tror jag det heter) med Lina. Kolla runder på en massa saker, hittade massa pysselgrejor och lite peruker och sånt. Sen blev det Väla där jag kanske har hittat min nyårsklänning, eller vet inte om det kan kallas en klänning men något är det i alla fall :P Köpte små svarta öronhängen och en hårgrej som jag alltid, alltid velat ha. Är så lycklig nu kan jag säga :D Nu ligger jag bara i sängen och ska väl göra mig klar för att sova snart. Vi hörs imorgon gott folk, ha det så underbart bra!


Hittade några riktigt coola glasögon :D



Lina i en lång svart peruk, tycker hon borde färga håret svart :D



Min porriga hårgrej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0