.

Är smått irriterad just nu faktiskt. Har suttit och försökt lägga in bilder från mobilen till datan i minst 2 timmar. Det tog en eller en och en halv timme bara för programmet att uppdatera, sen när det väl var färdigt så tog det nog 40 minuter att lägga över bilderna på datan. När det väl var färdig med det vet ni vad som hände då!? Jo det ska jag ta och berätta, det hade inte lagts in några bilder överhuvudtaget. Lite psyke jag har haft denna eftermiddag. Men nu har jag som tur är fått över skiten ändå och i min ilska så radera jag alla jävla bilder på min telefon. Aja nu ska jag försöka lugna ner mig lite och börja fixa mig inför kvällen. Ska ta tåget till stan 18.25 och träffa girlsen vid 7 för fika.

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kisses and hugs



Va tvungen att lägga upp en bild från min telefon så det känns som jag ansträngt mig för en anledning. Såhär såg jag ut i tisdes.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Som sagt.. Räääääääätt så långt hår:P

2009-11-20 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0