22-11-09

Godmorgon allesammans.

Sov ända till kvart i 11 idag. Inte så konstigt eftersom jag sovit rätt så dåligt resten av helgen. Har precis busat med min katt och nu sitter jag här och skriver med en god kopp kaffe i handen. Trots att jag har haft en extra vecka på mig har jag inte gjort klar min hemtenta, veckorna går helt enkelt alldeles för snabbt. Hinner som sagt inte med något. Idag blir det Väla med min mor för att köpa leggings och foundation, sen ska jag väl försöka ge mig på den där tentan med.

Jag har inte berättat om torsdes än. Det började med att jag, Ela, Lilly och Sandra skulle fika, vilket vi också gjorde. Sen nämnde jag att det hade varit gott med lite vin eller något så vi beställde in en flaska. Sen så blev det en till och då kom Sandra och Lilly på att det hade ju varit kul att gå ut och efter ett tag hade dom övertalat mig till att följa med också. Ela kunde tyvärr inte följa med för hon skulle upp tidigt dagen efter och jobba. Så Ela åkte hem och vi beställde in en flaska vin till. Efter detta tog vi oss till söder för att låna en bil för att köra hem till Bjuv för jag och Sandra skulle byta om. På vägen till söder hittade vi ett stort jävla paket med tvättmedel som vi bar med oss :P Sen så åkte vi till Bjuv och in till stan igen och spenderade kvällen på Cardinal, vi blev alla rätt så fulla kan jag säga och vi alla mådde nog lika dåligt dagen efter.

Här kommer lite bilder från kvällen


Sandra och Ela


Lilly


Första glaset vin :)


Jag och Lilly


Sandra och tvättmedlet


Jag sprang runt nere i ett garage med min halsduk på huvudet.


Inne på Cardinal


Sandra och Lilly


Porrigt :P


Jag på vägen hem från stan kl 10 på morgonen. Tur att jag fick låna solglasögon av Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0