16-11-09

Goddag allihop :)

Då va det måndag igen, veckorna går galet fort. Känner att jag inte hinner med något alls, helt plötsligt var dagen slut och man har inte gjort något av det man hade tänkt sig. Det är rätt illa faktiskt
Det blev inget skola idag, kände inte att jag orkade. Känns så meningslöst att gå dit med. Har egentligen inget behov av dom kurserna som jag går. Går bara där för jag ska få studiebidrag så motvationen är inte speciellt hög.

Började läsa Carolina Gynnings "Ego girl" igår, läste klart den idag. Mycket bra och lättläst bok, saker och ting är inte alltid som man tror. Helt klart läsvärd :)



Vet inte riktigt vad som händer idag, tror egentligen inte att det händer något alls. Ska lägga mig och läsa "The color purple" så snart som jag har klätt på mig, kom ut från duschen för ett tag sen nämligen.

Ni får ha det så bra så hörs vi kanske senare.

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0