15-11-09

Godmorgon folket :)

Har lite panik just nu faktiskt, har hela psykologitentan kvar och den ska va inne imorgon. Har haft två veckor på mig men självklart väntar jag till sista dagen för att göra klart det. Det är som jag sa till Lina igår, det finns alltid något roligare att göra. Som att kolla på tvprogram som man egentligen inte ens gillar :P

Va med Flisan igår, vi åkte till stan och hyrde film. Blev två svenska, Original och I taket lyser stjärnorna. Det första va lite konstig och den andra var rätt sorlig, men bra i det stora hela. Sen satt vi och snacka ett litet tag om allt mellan himmel och jord, en hel del om framtiden faktiskt. Vi har ju en jävla ångest båda två, eller det har nog dom flesta i min ålder faktiskt. Men men sånt löser sig.

Nej nu måste jag börja med tentan.

Vi hörs snyggingar :D

Kisses and hugs

Kommentarer
Postat av: Mimmi

I taket lyser stjärnorna är jättebra! gillar den skarpt!

2009-11-15 @ 12:33:43
URL: http://www.mimmigren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0