14-11-09

Goddag gott folk :)

Idag fick det blir ett goddag, känns som klockan är lite för mycket för godmorgon. Jag har dessutom varit vaken sedan 8 så det är inte morgon för mig.

Igår hade jag övernattningssällskap, var väldigt trevligt faktiskt. Gick som sagt upp 8 imorse så jag är sjukt trött just nu, 8 är lite för tidigt på en helg. Men men så är det ibland, ska nog ta en liten lur snart.
Idag är planen att jag ska skriva på min hemtenta i psykologi, har rätt så mycket kvar. Har tyvärr inte ork just nu att göra det. Kanske får plugga som fan imorgon istället. Hatar arbeten, är mycket bättre med prov. Vet inte vad som händer ikväll, ska slå Lina en pling och se vad hon ska göra. Känns som evigheter sen jag pratade med henne.

Nej nu ska jag återvända till tvn. Ses och hörs.

Kisses and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0