12-11-09

Idag har varit en relativt lugn dag. Vaknade 10.29 vilket inte var så uppskattat eftersom jag inte gillar att sova speciellt länge. Är så onödig tid som går bort på det. Vid 14.00 var jag i skolan för att göra mitt historiaprov som egentligen skulle gjorts för två veckor sedan, denna gången handlade det om medeltiden vilket jag tycker är fruktansvärt tråkigt så jag hade verkligen pluggat minimalt. Trots det så lär jag nog få godkänt, kändes tillräckligt bra. Vid 14.30 va jag hemma igen, har en tendens att skriva prov väldigt snabbt så satt nog bara där i tio minuter.

Väl hemma fick jag sms från Lilly som frågade om vi skulle spela lite Wii och kränga godis och såklart var jag med på det. Alltid lika roligt att träffa Lilly, vi har alltid varit bra vänner. Vi tappade dock lite kontakt i ungefär ett eller två år men vi har tagit tag i det hela igen och nu umgås vi rätt ofta vilket jag tycker är riktigt riktigt roligt.

Sen Lilly gick hem har jag bara legat framför datan och tvn och tagit det lugnt. Just nu ligger jag och läser boken "The color purple". Har alltid velat se filmen men har aldrig haft chansen. Men nu fick jag chansen att läsa boken i samband med min engelskakurs, boken är skriven på engelska men även med sydstatsdialekt vilket gör att vissa ord inte alltid uppfattas. Nu har jag läst lite mer än hälften av boken och den är riktigt bra, läs den om ni får chansen :)

Nu ska jag fortsätta läsa en liten stund sen blir det nog att nanna kudden, är lite trött faktiskt.

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0