Underbar och älskad av alla

Riktigt bra film det där, går på 4:an just nu :)

Idag blev det som sagt en tripp till Väla. Köpte tre tröjor, alla för 100 kr styck Inte helt illa om ni frågar mig. Fick även med mig en klänning som jag velat ha jätte länge, denna kostade också bara 100 kr. Köpte även en par skor som dock inte var på rea, men jag va inte så förtjust i dom så dom ska lämnas tillbaka. Sist men inte minst köpte jag ett underbart armband inne på Indiska. Är väldigt nöjd med mina inköp trots att inte alla tröjor satt precis som dom skulle. Orkade aldrig prova dom i affären, bara köpte :P Efter Väla åkte jag, mor och far till Familia där vi träffade upp älsk och käkade lite mat. Sen lämnade dom oss hemma hos honom och där spenderade jag resten av kvällen. Just nu sitter jag som sagt och glor på film, ska snart tvätta av mitt smink och fortsätta läsa min bok, om jag inte hinner somna innan dess :P

Ha en underbar kväll.

Pusspuss

Hann aldrig ta någon bild på mitt hår, blev väl ingen dramatisk skillnad ändå, bara lite allmänt ljusare.


En vanlig t-shirt från Indiska


Mitt underbart snygga armband från Indiska


Tunika från H&M


Kofta från H&M


Klänning från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0