.

Fan, jag vill bara bråka med någon nu! Få ut den frustration jag känner på en annan ovidkommande part! Jag vill få någon må riktigt dåligt, trycka ner dom i marken och få dom att börja gråta! Skrika så högt jag kan hur mycket jag hatar dom oavsett om det är så eller inte! Bara slå och slå och slå till jag är så trött att jag inte orkar röra mig mer. Jag är arg, riktigt arg! Tyvärr så är jag arg på mig själv och det är ju inte kul så därför vill jag va arg på någon annan! Ångest, ångest, ångest! FAN! Jag har begått ett stort jävla misstag men jag tror att jag får leva med det jävligt länge oavsett om jag vill eller inte! Dumma, dumma mig! FAN FAN FAN!

Nu tackar jag för mig, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0