.

Hej hej hej hej hej hej hej!

Just nu sitter jag i min säng och glor på tv. Är riktigt trött på grund av min sömnbrist i natt. Lär inte va vaken så länge idag inte. Skönt som fan faktiskt.

Efter att jag hade städat (vilket jag dessvärre inte är klar med på grund av lathet och en viss del trötthet) åkte jag, Lina och Kaj till Väla och Ikea. Dom skulle handla julklappar och jag åkte med för att, ja jag vet inte. Blev i alla fall att jag köpte två armband, eller egentligen typ sex armband, inne på Indiska. Dom har så snygga smycken där inne. Hitta en skit cool grej som jag nog ska köpa efter jul. Hittade även ett par skor som jag nog ska köpa också. Om jag nu kommer palla gå i dom, är inte speciellt van att gå i höga skor men det är väl fan på tiden att lära sig det nu. Lära sig att fokusera bort smärtan och bara se glad ut! Det blir säkert jätte bra.

Nu ska jag byta om och göra mig redo för sängen. Ha det så bra så hörs vi imorgon.


Pusspuss

Så här snygg va jag idag ;D


Ett av armbanden som egentligen var 5 stycken.


Det andra armbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0