31-12-09

Gott nytt år snyggingar!

Då har dagen äntligen kommit. Är inte så jätte peppad just nu men det kommer förhoppningsvis. Har tyvärr sträckt min hals och axel så jag har lite ont i skallen. Men det försvinner nog efter några öl :D

Igår kom älsk hit, vi hade en jätte mysig kväll med massage och en massa mys. Vi sov ändå till halv 12 idag vilket va fruktansvärt skönt eftersom man nog kommer va uppe rätt länge idag så då är det skönt att va utvilad. Har redan duschat och sånt så det är bara smink och hår kvar. Lina och Kaj kommer hit vid 5 eller något så ska vi ta någon öl innan vi tar tåget in till stan. Nej nu ska jag ta det lugnt och bara ligga och kolla på tv innan jag börjar fixa mig.

Ha en underbart trevlig kväll så hörs vi säkerligen imorgon kväll.

Pusspuss


Jag spruta ner hela älsk rygg :P


Myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0