30-12-09

Bara en dag kvar till fest! :D Kommer bli riktigt skoj tror jag.

Idag har jag flängt hit och dit. Jag, mor och älsk va på Väla vid 11 tiden. Där lämnade jag tillbaka mina skor, köpte en pyjamas, en stickad väst och ett linne. Sen blev det Systemet där mor skulle handla till sin nyår. Sen bar det av till Familia där och och älsk käka lite och sen köpte jag lösögonfransar. Hoppas fan jag kan lyckas få på dom för en gångs skull! Sen åkte jag och mor hem och lämnade alla grejor sen drog vi och sola. Dessvärre va där så mkt folk så mamma skippade och sola och jag tog ståsolariumet. Där stod jag och dansade och sjöng, tiden går lite snabbare då. Ikväll ska jag nog inte göra ett piss, kommer bli rätt skönt faktiskt.

Ha en underbar dag!

Pusspuss

Min porriga pyjamas ;D


Lösögonfransar, va med riktigt människohår så dom ser inte så plastiga ut.


Min snygga väst, är lite ljusare än vad den ser ut på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0