26-12-09

Hej hej.

Idag mår jag inte helt bra, eller jag mår egentligen inte dåligt jag är mest jävligt trött och less. Här kommer lite bilder från igår, orkar inte ens skriva allt som hände efter middagen för det va bara helt fucked up. Är så tråkigt när man tror man har planerat kvällen skit bra och så bara blir allt helt jävla förstört. Riktigt tråkigt.

Idag ska jag nog bara va hemma och sega, känner verkligen inte för att göra något...

Innan jag drog


Bezze och Kaj


Bezze och Elsa


Jag och Lina


Bezze och Elin


Bezze och Kaj


Kaj, Bezze och Elsa


Jag och min Cosmopolitan :D

Kommentarer
Postat av: Lilly

Va tråkigt, vad hände? :( Jag trodde att ni skulle ut till Tivvan där jag satt och jobba ju. Blö på er! <3

2009-12-26 @ 18:05:46
URL: http://lillyklingborg.blogg.se/
Postat av: Lilly

Förresten palla att du är så snygg mihi :D Me like! <3

2009-12-26 @ 18:06:25
URL: http://lillyklingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0