23-12-09

Hallå snyggingar :D

Dan före dopparedan, mihi känns skoj. Igår blev det mys med älsk, han fick sin julklapp. Tror han blev glad i alla fall :P Idag har jag städat toaletten satan i det. Den har nog aldrig varit så ren som den är nu. Sen jag "tog" över toaletten där uppe har jag aldrig torkat av väggarna, fy fan va skitigt där va! Men man märkte inte det förrän man väl börjat torka och såg skillnaden. Trasan jag använde blev helt jävla svart. Det va rätt så illa faktiskt. Men nu är där svinigt rent i alla fall, känns jävligt gött.

Bror har kommit idag, är riktigt skoj. Han ska va här några dagar så vi ska hitta på lite roliga saker för att underhålla honom. Vi har en massa presenter under julgranen nu, är så jävla mysigt!

Nej nu har jag inte så mycket mer att säga. Hörs senare eller imorgon.

Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0