20-12-09

Hej.

Ber om ursäkt för den sugiga uppdatering denna helgen men jag har varken haft tid eller ork. Tänk att det bara är fyra dagar kvar till jul, tiden har gått sjukt fort.

I fredes va jag hos Mia, med henne, Emelie och Jonna. Käka mat god mat, kolla på film och snacka en massa. Tanken var att jag skulle ta tåget hem på kvällen men jag våga fan inte så det blev att jag sov där. Vi va uppe till över 3 tror jag, va rätt så trött kan jag säga. Mia har dessutom världens goaste djur, två chihuahuaer, en helig birma och en liten guldhamster :) Vill också ha så många djur men det går jag ju inte.

Tog tåget så jag va hemma runt 2 igår, hade en jävla huvudvärk så efter jag hade duschat gick jag och la mig en liten stund. Tyvärr hjälpte inte det men jag va så glad för att få träffa mig älsk så det gjorde inte så mkt. Han bjöd på middag och vi hade en väldigt mysig kväll. Tog en promenad runt Hyllinge bland annat :P Idag så tog jag och älsk det mest lugnt sen vid halv 5 kom mina föräldrar och hämta mig så åkte vi hem till Ida för att ge henne hennes present och fika lite. Efter det har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Så har min helg varit lite kortfattat :) Imorgon blir det städning och så ska jag ta fram min snygga gran hade jag tänkt.

Ni får ha en trevlig söndagskväll så hörs vi imorgon.

Kisses and hugs

Pajas och Gaston den gigantiske. Pajas skulle tvunget sova på Gaston. Så söta :)


Jacko


Pajas och Jacko. Pajas snopp tar typ upp en tredjedel av hans kropp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0