17-12-09

Godmorgon allesammans!

Förlåt för att jag inte skrev något igår men jag hade varken tid eller ork. Älsk har sovit här sen i tisdes :D Igår va jag i skolan sen efter åkte jag, Lina och Älsk och handla mat. Godaste kebabtallriken jag någonsin käkat. Sen umgicks vi lite och så. Snöade ju som fan igår, precis som om någon missat. Så jag och älsk gick ut och gick lite i snön, tyvärr blåste det som fan så när man gick mot vinden gjorde det rätt så jävla ont så vi va inte ute så länge. Efter det blev det varmchoklad :D Jag somnade rätt tidigt, typ 1 eller något och har sovit ända till 11. Hade egentligen tänkt att jag skulle gå på skolavslutningen men jag kände igår att jag hellre sover.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vill gå och sola så det kanske får bli det. Ska ju umgås med älsk med tills han ska hem. Vet dock inte när det blir.

Ni får ha en underbar dag i snön.

Kisses and hugs

SNÖÖÖÖ!


Älsk sover som vanligt, vaknar för fan aldrig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0