15-12-09

Godmorgon allesammans :)

Tänk att det bara är 9 dagar kvar till jul, helt sjukt va tiden går fort alltså. Tycker faktiskt det ska bli mysigt med jul i år. Brukar hata det annars.

Igår gjorde jag nästan ingenting, det ända vettiga var att jag åkte och sola med Lina. Annars va jag bara hemma och snora och hosta. Skulle egentligen lekt med älsk men det blev inte av så han ska komma hit idag istället :) Förutom att leka med honom ska ha historia. Har ju knappt några lektioner längre så det blir mycket ledighet. Har ju bara lektioner imorgon med sen är det avslutning på torsdag :)

Nej nu ska jag börja fixa mig hade jag tänkt, hörs kanske senare. Ha en bra dag.

Kisses and hugs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0