11-10-09

Hej hej.

Fortfarande förkyld, börjar få hosta med. Ej så skoj. Men det har inte hindrat mig för att ha lite julmys ändå. Sandra, Ela och Lilly kom och hämta mig i Hyllinge kl 11 sen åkte vi till Maxi för att handla lite saker till vårt lussebak. Vi va hemmas hos Sandra och baka, blev mycket gott. Satt också och snacka om allt och inget och skrattade lika mycket som jag alltid gör när jag är med dom :) Kom hem runt 5 tiden och sedan dess har jag typ bara käkat och legat i sängen. Orkar inte göra något just nu. Hann förresten göra klart båda mina arbeten igår så det blev MVG i både psykologi och engelska, inte helt fel :D

Ikväll ska jag nog inte göra så mkt, mest ligga i sängen och snora :P Blir nog tidigt i säng så jag är pigg och utvilad till våra äventyr imorgon. Ha en underbar fredagkväll.

Pusspuss!

Blev en jävla massa deg :D


Haha ser ni Lillys fins snopp?


DJ va också med, han tyckte nog vi va rätt tråkiga :P


När det va klart käka vi och drack en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0