10-12-09

Grattis på namnsdagen till mig! ;D Har ju namnsdag på Nobeldagen så det är väl därför jag är så jävla smart haha :P

Igårkväll började jag må rätt så pissigt, ont i skallen, halsen och snorig som fasen. Som tur är har jag inte feber men att va förkyld är illa nog. Vi ska ju ut på lördag så jag ska bara ta det lugnt till dess och hoppas att det hinner försvinna lite tills dess. Har ju längtat tills dess så det hade varit jävligt surt om jag inte hade kunnat följa med.

Idag ska jag göra klart mitt psykologiarbete och min bokanalys. Förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid. Orkar inte sitta hela dagen så det gäller att koncentrera sig. Ska eventuellt sola sen med om jag orkar gå dit. Sen ikväll ska jag hem till älsk och sova där :D

Nej nu ska jag börja plugga. Ni får ha en underbar dag!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0