09-12-09

Goddag goddag :)

Har fått en liten förkylning känner jag, inte så roligt. Försov mig i morse så jag fick gå till skolan helt skitig och osminkad. Porrigt värre faktiskt. Hade inte ens matchande strumpor, en randig och en svart. Då är det fan illa. Hade betygssamtal på historian idag och det blev ett godkänt för mig. Förväntade mig inget mer med tanke på att jag knappt pluggat till proven så jag är nöjd. Just nu sitter jag och sjunger och tränar på de danska räkneorden eftersom vi ska ha prov på det idag. Kan dom redan, blev bara lite fel sist när jag blanda ihop 40 och 80 men det sker förhoppningsvis inte idag :) Lilly undrade om jag ville komma hem till henne en sväng för hon och Ela skulle träffas, tyvärr så skulle dom träffas tre och jag slutar inte förrän fyra men om dom fortfarande leker då ska jag dit :)

Sen ikväll ska jag förhoppningsvis göra klar min psykologigrej, måste fan få tummen ur nu och verkligen göra den. Men det är svårt när man är så fruktansvärt lat som jag är. Nej nu ska jag tillbaka till mina nummer igen. Ha det gött.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0