08-12-09

Godmorgon allesammans :)

Nu har jag äntligen lite tid att sätta mig ner och skriva ett ordentligt inlägg. I helgen har jag som ni vet mest bara varit med älsk och haft det mycket mycket trevligt :) Han kom i fredes kväll och stannade till måndag förmiddag så det blev rätt lång tid tillsammans. Tyvärr blir det inte så mycket av den varan nu i helgen som kommer.

Igår va jag på min sista engelska och psykologilektion. Fick veta att om jag lämnar in mitt arbete i psykologi och det är nått så när bra så kommer jag få MVG vilket jag verkligen inte förväntade mig. Så nu gäller det att ligga i och lämna in det på torsdag. Fick hjälp av en i min klass igår med att komma igång så nu känns det lite lättare.

Efter skolan åkte jag och Lina till Väla och Familia. Jag lämnade tillbaka min klänning och Lina köpte en julklapp på Väla, sen på Familia köpte vi present till Elin och jag köpte min nyårsklänning. Jag hittade även en julklapp till älsk men jag köpte inte den där utan jag beställde den sen när jag kom hem. Hoppas verkligen att han kommer gilla det, för det gör nämligen jag :P

Idag blir de historia där jag förhoppningsvis får veta vad jag fick på mitt prov, hoppas verkligen att det blev godkänt. Men med tanke på att jag bara läste igenom det en gång så kan det lika gärna gå riktigt illa. Ikväll blir det psykologi som hjälper. Förhoppningsvis kan jag bli klar med den idag.

Ni får ha en underbar dag.

Kisses and hugs



Såg lite sliten ut igår, vilket jag också var.


Nyårsklänningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0