02-12-09

Hej hej.

Onsdag va det ja, sista dagen i skolan och nu har jag fyra dagar ledigt. Idag hade jag som sagt prov i historia, läste det bara en gång så det satt ju inte stenhårt om man säger så men jag lyckades i alla fall att svara på alla frågor utom en. Sen om det är rätt är en helt annan femma. Sen åkte jag och Lina till stan och hämtade min klänning som jag tänkte ha på nyår. Dessvärre satt den inte lika bra som den jag hade provat på Väla så jag vet inte riktigt om jag ska ha den. Finns egentligen inte mening om den inte sitter bra, men den är så fin! Sen har vi haft danska och det va lika skoj som vanligt. Har bara två gånger kvar tyvärr. Hade velat ha det nästa termin med. Kallt det har varit idag, eller hur? Blev att klä på mig lite grann. Nej nu ska jag bara ligga och dökolla på tv, inte så skoj.

Vi hörs.


Påklädd med mössa och helt kittet, redo att möta kylan.


Min snygga klänning, dock ser den inte så fin ut på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0