01-12-09

Tänk att det redan är december, helt sjukt. Den senaste månaden har gått riktigt, riktigt snabbt. Känns lite jobbigt. Har bara två veckor kvar i skolan.

Idag hade jag engelska på morgonen, kollade på film och fick reda på vårt nationella prov. Fick även reda på att jag kommer få MVG i betyg vilket jag är väldigt glad för. Så nu har jag MVG i engelska a, b och c. Sen hade jag ledigt fram till halv 3 och då sov jag mest. Sen blev det historia, mådde inte alls bra när jag satt där. Bara längtade tills vi slutade. Känner mig inte helt pigg än.

Lina skulle egentligen hämtat min klänning åt mig idag efter jobb men hon hade glömt så hon skulle hämta den imorgon istället. Är så pepp på att se den igen för jag kommer fan inte ihåg hur den såg ut :P Hoppas det blir bra så jag kan ha den på nyår. Håller tummarna.

Nej nu ska jag kolla klart på Project runway sen blir de mellanmål och sen duschen. Har även historiaprov imorgon så det blir plugg sen. Har inte ens kollat på det än så det lär inte gå så bra imorgon.

Ha det så bra.

Kisses and hugs



Såhär jävla sliten och skitig har jag sett ut idag, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0